مشتریان گرامی
ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری عزیز به آگاهی می رساند سامانه رسیدگی به شکایات شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ودر راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه های شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار از طریق ارتباط با مشترکین نهایی راه اندازی گردیده است. کلیه مشترکین و همکاران گرامی می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعه های این شرکت، سازمان ها و شرکت های ذیربط دارای مشترک و کاربر نهایی با استفاده از لینک های موجود در این صفحه ثبت نموده و واحد کل بازرسی شرکت مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند. رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه موصوف به گونه ای است که مشتری با ورود به سامانه و ثبت شکایت خود شماره پیگیری را دریافت می نماید. شکایت واصله توسط این مرکز به واحدهای بازرسی شرکت ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام خواهد گردید. چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در هر یک از رانندگان و یا نمایندگان تابعه در زمینه های نقض قوانین،کوتاهی یا عدم انجام وظیفه،اطاله رسیدگی،عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات،شکایتی داشته وشخصاَ ذینفعآ نبوده و ازاین مرکزدرخواست رسیدگی داشته باشید،
- تماس تلفنی با شرکت و درخواست ثبت شکایت
- ارسال فکس شکایت به شماره تلفن ۶۶۵۷۱۳۱۵۰-۰۲۱
- ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۰۵۳۴۰۶۰۸۰
- درخواست حضوری