| سه شنبه 1402/12/29
مسافر گرامی به اطلاع می رساند در کلیه ایستگاه های راه آهن برای سوار شدن به قطار بلیت ها کنترل شده و با مدارک هویتی تطبیق داده می‌شوند. لذا همراه داشتن تصویر بلیت به همراه مدرک هویتی معتبر الزامی و از ورود مسافران بدون بلیت یا بلیت های غیر همنام به قطار جلوگیری بعمل خواهد آمد

مشتریان گرامی

ضمن خوش آمدگویی به شما مشتری عزیز به آگاهی می رساند سامانه رسیدگی به شکایات شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ودر راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه های شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار از طریق ارتباط با مشترکین نهایی راه اندازی گردیده است. کلیه مشترکین و همکاران گرامی می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده زیرمجموعه های این شرکت، سازمان ها و شرکت های ذیربط دارای مشترک و کاربر نهایی با استفاده از لینک های موجود در این صفحه ثبت نموده و واحد کل بازرسی شرکت مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند. رویه ثبت و پاسخگویی به شکایات در سامانه موصوف به گونه ای است که مشتری با ورود به سامانه و ثبت شکایت خود شماره پیگیری را دریافت می نماید. شکایت واصله توسط این مرکز به  واحدهای بازرسی شرکت ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام خواهد گردید. چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در هر یک از رانندگان و یا نمایندگان تابعه در زمینه های نقض قوانین،کوتاهی یا عدم انجام وظیفه،اطاله رسیدگی،عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات،شکایتی داشته وشخصاَ ذینفعآ نبوده و ازاین مرکزدرخواست رسیدگی داشته باشید،

  • تماس تلفنی با شرکت و درخواست ثبت شکایت
  • ارسال فکس شکایت به شماره تلفن ۶۶۵۷۱۳۱۵۰-۰۲۱
  • ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۰۵۳۴۰۶۰۸۰
  • درخواست حضوری

بررسی و نتیجه نهایی اقدامهای انجام شده توسط کارشناسان از طریق درگاههای ارتباطی موجود به اطلاع شما میرسد. همچنین شما میتوانید میزان رضایت خود از فرآیند رسیدگی به شکایات را از طریق پیامک ارسالی اعلام نمایید.

ارسال شکایات و انتقادات